Menu

Jaki praktyczny prezent na start domowego gabinetu stylizacji paznokci (budżet 200–300 zł)?

A
Adrian
2026-02-21 16:34
Cześć, mam prośbę o pomysł na prezent dla koleżanki, która właśnie zakłada jednoosobową działalność i startuje z usługami stylizacji paznokci. Formalnie to JDG, pierwsze klientki ma już zapisane na przyszły miesiąc, a gabinet urządza w osobnym pokoju w mieszkaniu. Chciałbym się zmieścić w 200–300 zł i żeby to było coś faktycznie przydatnego przy pracy, a nie kolejna ozdoba do wnętrza. Z tego co mówiła, podstawowe rzeczy typu lampa i biurko już ma, więc boję się kupić coś, co zdubluje jej sprzęt. Wolałbym też nie wybierać konkretnych kosmetyków czy marek, bo nie znam się na tym i nie chcę trafić w nietrafiony produkt. Prezent ma być raczej „od znajomego z pracy” niż bardzo osobisty, więc zależy mi na czymś neutralnym i praktycznym. Co w takiej sytuacji najczęściej się sprawdza jako prezent na start takiej działalności?
Odpowiedzi (7)
M
MalyBudzet
2026-02-21 17:55
Ja bym celował w coś, co faktycznie ułatwia robotę od pierwszego dnia. U mnie w domowym kąciku do paznokci najlepiej sprawdziła się porządna lampa do manicure z mocnym, równym światłem (taka biurkowa na ramieniu) – od razu mniej męczy oczy i łatwiej dopracować detale. Druga rzecz, która robi różnicę, to wygodne krzesło/taboret dla stylistki z regulacją wysokości, bo po kilku godzinach plecy potrafią dać znać o sobie. Jeśli chcesz coś “bardziej paznokciowego”, fajnym prezentem jest profesjonalny frezarka z zestawem sensownych frezów, ale tu ważne, żeby to był sprawdzony model, bo tanie potrafią wkurzać. W budżecie 200–300 zł często da się też kupić porządny pochłaniacz pyłu i to jest złoto, jak się pracuje w mieszkaniu. Najlepiej podpytać, czego jej brakuje, bo na start wiele osób ma już lampę UV/LED i podstawowe graty, a brakuje właśnie ergonomii albo rzeczy “okołopracowych”. Ona robi głównie hybrydy, żel czy też pedicure?
S
Skromna
2026-02-21 19:58