Menu

Jaki prezent do 300 zł dla dziewczyny, która zaczęła robić biżuterię handmade?

P
PomyslNaDzienMatki
2026-05-05 10:16
Moja dziewczyna od kilku tygodni wkręciła się w robienie biżuterii handmade i po pracy potrafi siedzieć wieczorami nad koralikami, szczypcami i zawieszkami. Chciałbym kupić jej coś na urodziny do 300 zł, ale nie znam się na tym na tyle, żeby samemu ocenić, co faktycznie się przydaje, a co tylko ładnie wygląda. Nie chcę brać przypadkowego zestawu z internetu, bo część podstawowych rzeczy już ma, a zależy mi na prezencie, który nie będzie powtórką. Myślę raczej o czymś związanym z tym hobby niż o zupełnie niezwiązanym drobiazgu. Lepiej celować w coś praktycznego czy bardziej estetycznego? Czy przy takim budżecie ma sens jeden konkretny prezent?
Odpowiedzi (7)
Z
ZlotySrodek
2026-05-05 10:35
U mnie w podobnej sytuacji najlepiej sprawdził się porządny „upgrade” czegoś, czego już używa na co dzień, a nie gotowy zestaw. Jeśli robi biżuterię regularnie, to dobre szczypce, lepsze cążki albo organizer na koraliki i półfabrykaty naprawdę robią różnicę i nie kończą jako ozdoba w szufladzie. Fajnym pomysłem bywa też bon do konkretnego sklepu z materiałami, ale dorzucony do czegoś namacalnego, żeby prezent nie był zbyt „na skróty”. U mojej dziewczyny bardzo siadły też lepsze kamienie naturalne i porządniejsze zapięcia ze stali chirurgicznej albo srebra, bo sama mówiła, że na takich rzeczach najczęściej szkoda jej było wydać więcej. Za 300 zł da się już złożyć naprawdę sensowny komplet: coś praktycznego plus materiały, których normalnie sobie żałuje. Nie brałbym tylko losowych dużych zestawów „dla początkujących”, bo zwykle połowa rzeczy potem leży nieużywana. Jeśli chcesz, mogę podpowiedzieć bardziej konkretnie pod koraliki, drut czy biżuterię z żywicy?
Z
ZielonyStyl
2026-05-05 10:35
W odpowiedzi na: