Menu

Jaki prezent do 300 zł dla dziewczyny, która zaczęła chodzić na ściankę wspinaczkową?

P
PrezentowyKonkret
2026-05-03 18:03
Szukam prezentu dla dziewczyny, która od niedawna regularnie chodzi na ściankę wspinaczkową i bardzo się tym wkręciła. Chciałbym kupić coś praktycznego albo po prostu trafionego, ale nie znam się na tym na tyle, żeby wybrać sensownie. Co warto wybrać do 300 zł, żeby taki prezent naprawdę się przydał i nie był przypadkowy?
Odpowiedzi (4)
P
ProstyGift
2026-05-03 18:18
Ja bym tylko uważał z kupowaniem „sprzętu właściwego” w ciemno, bo buty czy uprząż to już mocno kwestia dopasowania i łatwo nie trafić. Do 300 zł sensowniej celować w coś, co faktycznie się zużywa albo przydaje na każdej wizycie, np. woreczek na magnezję z magnezją, szczotkę do chwytów albo voucher do jej ścianki. Jeśli dopiero zaczęła, to taki prezent często ma więcej sensu niż droższy gadżet, który potem leży. Wiesz może, czy ona już ma swój podstawowy zestaw, czy na razie wszystko wypożycza?
D
Drobiazg
2026-05-13 18:16
W odpowiedzi na:
"Ja bym tylko uważał z kupowaniem „sprzętu właściwego” w ciemno, bo buty czy uprząż to już mocno kwestia dopasowania i łatwo nie trafić. Do 300 zł sensowniej cel"