Menu

Jaki prezent dla chłopaka na 31. urodziny, który zaczyna grać na gitarze elektrycznej (budżet 250–400 zł)?

F
Filip
2026-02-21 17:53
Cześć, szukam pomysłu na prezent dla chłopaka na 31. urodziny. Od około 2 miesięcy chodzi na lekcje gry na gitarze elektrycznej i mocno się wkręcił. Ma już podstawową gitarę i mały wzmacniacz do ćwiczeń w domu, więc nie chcę kupić czegoś, co będzie dublowało sprzęt. Zależy mi na czymś sensownym i praktycznym w budżecie 250–400 zł, ale nie znam się na gitarowych sprawach. Co byście polecili w takiej sytuacji?
Odpowiedzi (6)
D
DlaNiej
2026-02-21 18:40
U mnie najlepiej sprawdziły się rzeczy „okołogitarowe”, które naprawdę ułatwiają życie na początku: porządny tuner (najlepiej klips), pasek i komplet dobrych kabli, bo te z zestawów potrafią szybko zacząć trzaskać. Fajnym prezentem w tym budżecie jest też mały multi-efekt lub overdrive/booster, bo daje dużo frajdy z brzmieniem nawet na małym wzmacniaczu i nie dubluje gitary. Jeśli ma już wszystko podstawowe, to jeszcze sensowny pokrowiec/torba z grubszą gąbką robi robotę, zwłaszcza jak chodzi na lekcje. Wiesz, jakiej muzyki słucha i czy bardziej kręci go „czyste” granie czy raczej przestery?
B
BezSpinki
2026-02-21 20:40
Jeśli ma już gitarę i mały piecyk, to w tym budżecie raczej lepiej celować w „dodatki” pod jego styl grania, bo kupienie kolejnego sprzętu w ciemno często kończy się pudłem (np. efekt nie ten, co trzeba) — fajnym i praktycznym prezentem bywa porządny tuner + pasek/straplocki albo solidny pokrowiec. Wiesz może, jakiej muzyki słucha i czy gra raczej w domu czy planuje próby z kimś?
P
PrzyKawie
2026-02-22 10:00
W odpowiedzi na:
"Jeśli ma już gitarę i mały piecyk, to w tym budżecie raczej lepiej celować w „dodatki” pod jego styl grania, bo kupienie kolejnego sprzętu w ciemno często kończ"