Menu

Prezent do 300 zł dla dziewczyny, która zaczęła jogę i pilates — co wybrać?

K
KartkaPlusUpominek
2026-04-04 20:21
Moja dziewczyna od kilku tygodni regularnie chodzi na zajęcia jogi i pilatesu i naprawdę się wkręciła. Chciałbym kupić jej coś, co faktycznie przyda się na treningach, ale nie znam się na tym i nie chcę trafić w przypadkowy gadżet. Budżet mam do 300 zł — jaki prezent będzie najlepszy?
Odpowiedzi (4)
J
Julka
2026-04-04 20:33
Fajny pomysł z prezentem “pod trening”, tylko dużo zależy od tego, co ona już ma i na jakie zajęcia chodzi. W tej cenie sensownie wypada porządna mata (z dobrym gripem), ewentualnie zestaw akcesoriów typu kostki/pasek albo mały wałek do rozluźniania po pilatesie, ale łatwo dublować sprzęt, jeśli studio coś zapewnia. Podpowiedz jeszcze: ćwiczy bardziej w studiu czy też w domu i czy ma już swoją matę?
C
Cicha
2026-04-04 21:31
W odpowiedzi na:
"Fajny pomysł z prezentem “pod trening”, tylko dużo zależy od tego, co ona już ma i na jakie zajęcia chodzi. W tej cenie sensownie wypada porządna mata (z dobrym"
Też bym poszedł w to, co faktycznie będzie używane na zajęciach: jeśli nie ma jeszcze porządnej maty albo jej obecna się ślizga, mata z dobrym trzymaniem to strzał w dziesiątkę, a jeśli matę już ma, to lepiej dobrać coś, co trudniej zdublować, jak pasek + dwie kostki albo mały wałek do rozluźniania po pilatesie. Wiesz, czy ma już swoją matę i czy na sali ćwiczą bardziej na macie czy na sprzęcie?
S
SprawdzonyPomysl
2026-04-05 09:31